PRIMERA JORNADA CTO ALAVA

La primera jornada del campeonato de álava ha dejado varias medallas en manos de los más jóvenes del club, tanto en sus categorías como en categorías absolutas.

Eider Ancin venció en triple salto tanto en su categoría (sub16) como en categoría absoluta. En la misma prueba su compañera June castro obtuvo el segundo puesto también en las dos categorías.

Las más jóvenes, Irene Alberola y Eider Echevarria-Arteun también sumaron medallas. La primera fue tercera en el 100m vallas sub16 y Eider ganó el 300m sub16.

Haritz Pacios garaile izan zen 100m hesietan sub18 mailan eta kategoria berean Asier Minguezek hirugarren postua lortu zuen jauzi hirukoitzean, maila absolutuan ere hirugarren izan zen.

 

June Arechaga fue plata en salto con pértiga en categoría sub16. Otro segundo puesto lo logró Edurne de la Torre, en salto con pértiga en categoría sub18, logrando también el tercer puesto absoluto. Edurne sumó además una plata en el 100vallas de su categoría.

Ekain Hernando fue el atleta más destacado, con oro en Pértiga sub 16 y plata absoluta, oro también en Peso sub 16 y otro primer puesto en 100 Vallas sub 16.

Arabako txapelketako lehenengo jardunaldian hainbat domina lortu dituzte gure gazteek, bai haien mailetan zein maila absolutuan ere.

Eider Ancinek jauzi hirukoitza irabazi zuen, sub16 zein maila absolutuan. Froga berdinean bere kide June Castrok bigarren postuak lortu zituen era berean bi kategorietan.

Irene Alberola gazteak hirugarren postua lortu zuen sub16 mailako hesietan, eta Eider Echevarria-Arteunek urrea 300m-etan (sub16).

Haritz Pacios garaile izan zen 100m hesietan sub18 mailan eta kategoria berean Asier Minguezek hirugarren postua lortu zuen jauzi hirukoitzean, maila absolutuan ere hirugarren izan zen.

June Arechagak zilarra eraman zuen pertiga jauziko sub16 mailan, eta Edurne de la Torre ere bigarren izan zen sub18 mailan. Edurnek era berean bigarren postua lortu zuen sub18 mailako 100m hesietan.

Ekain Hernando izan genuen jardunaldiko atleta garrantzitsuena. Urrea lortu zuen sub16 mailako pertiga jauzian, eta baita zilar absolutua proba berdinean. Pisuan ere urrea lortu zuen sub16 mailan, eta baita 100m hesietan ere.

ARABAKO TXAPELKETAKO LEHEN JARDUNALDIA

Igande goizean Gandian ligako bigarren jardunaldian lehiatu ziren gure atletak, eta ezin izan zuten laugarren postua hobetu.

Nahiz eta sailkapen nagusiko emaitzak ez ziren onak izan, zenbait atletak banakako probetan lortutako emaitzak esanguratsuak izan ziren. Anne Susok eta Sara Gutiérrezek hirugarren postuak lortu zituzten 400m (58,18) eta 3000m-etan (10:58.54) hurrenez hurren. Tximista taldeko Inés Lauzirikak 11,96m-ko jauziarekin bigarren postua lortu zuen jauzi hirukoitzean, eta ohikoa den moduan Laura Bankok garaipena lortu zuen bere proba diren 100m hesietan (13,46).  Honetaz gain 4×400 erreleboak (Marta Mirumbrales, Nerea Ircio, Urtza Agirre eta Anne Suso) ere garaipena lortu zuen jardunaldiko azken proban.

SEGUNDA JORNADA LIGA NACIONAL

El domingo a la mañana se celebró en Gandía el cuarto encuentro de la segunda jornada de la primera división nacional de atletismo, donde nuestras chicas no pudieron mejorar el último puesto.

A pesar de que la actuación colectiva no da para competir en las primeras jornadas con el resto de los equipos, hubo buenas actuaciones a nivel personal. Anne Suso Y Sara Gutiérrez lograron terceros puestos en el 400m (58,18) y en el 3000m (10:58,54) respectivamente. Inés Lauzirika, atleta del club filial Tximista de Lekeitio fue segunda en triple salto, con un mejor salto de 11,96m y como suele ser habitual las mejores posiciones las lograron Laura Banko en el 100v (13,46) y el 4×400 compuesto por Marta Mirumbrales, Nerea Ircio, Urtza Agirre y Anne Suso, que lograron vencer en sus pruebas.

Este resultado nos deja empatados en el último puesto de la clasificación general con el UCAM-cartagena, con 2 puntos. Por delante, con tan solo un punto más, se sitúan el Bahía Algeciras, el Valladolid y el Elche. El Zoiti (5pts), el Delsur (4pts) y el Bidezabal (4pts) serán los equipos que acompañen a los cinco anteriores en la final por la permanencia, a celebrar el 24-25 de este mismo mes.

 

Las atletas del Barrutia pelearán en esta final por la permanencia en primera división nacional, en la cual se compite con un formato diferente al de las dos primeras jornadas con una sola atleta por prueba, lo cual nos da alguna opción más de pelear por la permanencia.

LIGAKO BIGARREN JARDUNALDIA GANDIAN

Igande goizean Gandian ligako bigarren jardunaldian lehiatu ziren gure atletak, eta ezin izan zuten laugarren postua hobetu.

Nahiz eta sailkapen nagusiko emaitzak ez ziren onak izan, zenbait atletak banakako probetan lortutako emaitzak esanguratsuak izan ziren. Anne Susok eta Sara Gutiérrezek hirugarren postuak lortu zituzten 400m (58,18) eta 3000m-etan (10:58.54) hurrenez hurren. Tximista taldeko Inés Lauzirikak 11,96m-ko jauziarekin bigarren postua lortu zuen jauzi hirukoitzean, eta ohikoa den moduan Laura Bankok garaipena lortu zuen bere proba diren 100m hesietan (13,46).  Honetaz gain 4×400 erreleboak (Marta Mirumbrales, Nerea Ircio, Urtza Agirre eta Anne Suso) ere garaipena lortu zuen jardunaldiko azken proban.

Emaitza honekin sailkapen nagusiko azken postuan gaude UCAM-Cartagenarekin bi punturekin berdinduta. Gure aurretik eta puntu bakar bat gehiagorekin Bahía Algeciras, Valladolid eta Elche aurkitzen dira. Zoiti (5 pto), Delsur (4 pto) eta Bidezabal (4pto) taldeak izango dira maiatzak 24-25-ean ospatuko den finala beteko duten taldeak aipatutako beste bos taldeekin.

Azken jardunaldia formatu desberdinarekin ospatzen da, bertan talde bakoitzak atleta bakarra eramango du proba bakoitzean. Desberdintasun hau gure taldearentzako onuragarria da eta hau dela eta gure neskek azken jardunaldian berriz ere salbatzeko esperantza mantentzen dute. 

CAMPEONATO DE EUSKADI DE PRUEBAS COMBINADAS

Ekain Hernando y Eider Ancín participaron en el campeonato de euskadi de pruebas combinadas celebrado en Durango. 

Ekain fue tercero con 2822 puntos a pesar de no haber logrado puntos en la altura, donde hizo tres nulos en la primera altura. Sus parciales fueron los siguientes: 13,16 / 9,04 / – / 21,78 / 17,57 / 2,20 / 34,36 / 3:13.21. Fue una lástima el error de la altura ya que no quedó lejos de los primeros puestos en la general.

Eider por su parte terminó en quinto lugar con 2248 puntos, realizando varias marcas personales a lo largo de las dos jornadas. Sus parciales

Ekain Hernando eta Eider Ancín euskadiko proba konbinatuen txapelketan euki genituen pasaden asteburuan. 

Ekainek hirugarren postua lortu zuen, nahiz eta altuera jauzian hiru nulorekin punturik ez lortu. Bere partzialak hauek izan ziren: 13,16 / 9,04 / – / 21,78 / 17,57 / 2,20 / 34,36 / 3:13.21. Pena bat izan zen altueran punturik ezin lortzea lehenengo postuetatik ez baitzen urruti gelditu. 

Eider Ancinek bostgarren postuan amaitu zuen, 2248 punturekin hainbat marka hobetuz. Partzialak: 18,13 / 1,27 / 7,06 / 4,35 / 20,32 / 2:15.26.

CAMPEONATO DE ESPAÑA UNNIVERSITARIO

Las atletas del Barrutia Laura Banko y Maitane Nanclares viajaron a Ciudad Real, para competir en el campeonato de España universitario en representación de la UPV. 

Maitane corrió su eliminatoria del 100 en 12.56 (+1,4), un tiempo que no le sirvió para pasar a la final. Laura en cambio venció su semifinal con 13,83 (+0,2) y fue segunda en la final del 100vallas con 13,61 (-0,2) tan solo por detrás de Paula Blanquer. Laura suma así otra medalla nacional a su palmarés. 

Laura Banko eta Maitane Nanclares Ciudad Realera joan ziren, espainiako unibertsitate arteko txapelketara. Maitanek 12,56 segundurekin 100m-etan ezin izan zuen finalera sartu eta final erdietan gelditu zen. Laurak ordea bere final erdia 13,83 (+0,2) denborarekin irabazi zuen eta finalean Paula Blanquerren atzetik bakarrik sartu zen 13,61 (-0,2) denborarekin. Modu honeta Laurak espainia mailako beste domina bat lortu zuen. 

COPA EUSKADI DE CLUBES AL AIRE LIBRE

El fin de semana hemos tenido amplia representación de atletas en varias de las competiciones importantes del calendario.

El campeonato de Euskadi de clubes de primera división se celebró en Donosti, donde tuvimos al equipo femenino. El equipo presentaba varias bajas importantes, tanto por bajas de algunas atletas por lesión como por el campeonato de España universitario, donde acudieron algunas de las atletas más importantes del equipo. El conjunto vitoriano peleó por cada punto a lo largo de la jornada y a pesar de que las cosas no salieron del todo bien en algunas de las pruebas, los terceros puestos obtenidos por Urtza Agirre (400m) y Marta Mirumbrales (200m) y los segundos puestos de Garazi Lertxundi (peso) y Sara Gutierrez (3000m) mantenían al equipo con esperanzas al llegar a los relevos. De los 8 equipos en competición, parecía claro que la última plaza sería una pugna entre los dos equipos alaveses, La Blanca y Barrutia. 

A pesar de que nuestras atletas llegaban con 8 puntos de desventaja a las últimas dos pruebas, la victoria en el 4×100 (Celia Saez, Avril Gómez, Nerea Gonzalo y Marta Mirumbrales) recortaba 6 puntos respecto a las rivales, que fueron séptimas en la prueba. Con dos puntos de diferencia en la general se dio el disparo del 4×400 (Irune Hernandez, Alazne Iriarte, Nagore Hernandez, Urtza Agirre) donde las chicas del Barrutia lograron entrar en segundo lugar y el equipo de La Blanca no pudo mejorar el octavo puesto. De esta manera el Barrutia permanece un año más en primera división, logrando salvar una complicada papeleta de un equipo plagado de bajas importantes.

El equipo masculino por su parte participó en Vitoria, en la jornada de segunda división. Los chicos, con muchas bajas, presentaron un equipo con muchas pruebas sin cubrir, lo que les imposibilitó poder competir en la general quedando en última posición a 5 puntos del Sendoa. Individualmente brilló Erkki Zeberio, quien volviendo de su lesión de isquiotibial, saltó 7,32m (+2,2) en su primera competición ganando la prueba. Gaizka Miguel también tuvo una gran actuación, con un segundo puesto en el 110m vallas con 16,76 (+0,2). El otro segundo puesto lo logró Asier Minguez, con 12,67m (+1,8) en triple salto y el relevo del 4×100 (Jorge Olave, Gaizka Miguel, Iker García y Asier Minguez) fueron terceros con 47,97.

 

 

AIRE LIBREKO EUSKADIKO KOPA

Hainbat atleta euki ditugu martxan asteburu honetan, egutegiko txapelketa desberdinetan lehiatuz.

Alde batetik euskadiko kluben arteko lehenengo mailako txapelketa Donostin ospatu da eta bertara hurbildu ziren taldeko neskak mailari eustea helburu zutela. Izan ere aurten aurkeztutako taldean hainbat atleta garrantzitsu faltan izan genituen, batzuk lesioak direla eta beste batzuk beste nonbaitera joan izan direlako. Neskek arratsaldean zehar puntu bakoitza borrokatu zuten arren, azken lekuan iritsi ziren erreleboetara. Halere Urtza Agirrek (400m) eta Marta Mirumbralesek (200m) lortutako hirugarren postuek, Garazi Lertxundik (pisua) eta Sara Gutierrezek (3000m) lortutako bigarren postuei esker, erreleboek maila mantentzeko aukera ematen zuten. Izan ere 8 puntuko desberdinatasuna zegoen Barrutia eta hurrengo taldearen artean (Lea La Blanca). 4×100 erreleboak (Celia Saez, Avril Gómez, Nerea Gonzalo eta Marta Mirumbrales) proba irabazi zuen eta La Blanca taldekoek ez zuten zazpigarren postua hobetu, honek bi puntura uzten zuen permanentziako postua. Azkenik 4×400 erreleboak (Irune Hernandez, Alazne Iriarte, Nagore Hernandez, Urtza Agirre) ere oso lan txukuna egin zuen bigarren postuan sartuz eta La Blancako laukotea azkena izan zenez, taldeak lehenengo mailan mantentzea lortu zuen.

Gizonezkoen taldea Gasteizen haritu zen, bigarren mailako jardunaldian. Taldeak hutsune asko aurkeztu zituen eta honek generalean gauza handirik borrokatu ahal ez izatea eragin zuen. Halere gauza politak erakutsi zituzten hainbat atletek. Erkki Zeberiok adibidez lesiotik irtenda 7.32m-ko luzera jauzia egin zuen, proba irabaziz. Gaizka Miguelek ere bigarren postu polita lortu zuen 110m hesietan 16,76 segundurekin. Lortutako beste bigarren postua Asier Minguezen eskutik etorri zen jauzi hirukoitzean (12,67m). Beste postu esanguratsuena 4x100eko erreleboak lortu zuen, 47,97 segundutan hirugarren helmugaratuz.

PRIMERA JORNADA LIGA NACIONAL

El sábado se celebró en Valladolid la primera jornada de la liga de primera división nacional, donde no pudimos superar el último puesto ante el Valladolid, el Celta y el Ría-Ferrol.

La primera jornada, al igual que la segunda, a celebrar en Gandía dentro de unas semanas, suponen un reto muy complicado para nuestras atletas. A diferencia de la tercera y última jornada, las dos primeras requieren de un equipo a dos atletas por prueba, un formato para el cual la plantilla se nos queda algo corta, mas aún teniendo en cuenta que el equipo tuvo un par de bajas de última hora.

A nivel individual en cambio hubo varias actuaciones destacadas. Laura Banko volvió a brillar como la máxima protagonista. Venció en su prueba, el 100m vallas con un gran registro de 13,70 segundos, abriendo de la mejor manera posible la temporada de aire libre. En la misma prueba la joven Avril Gómez logró un gran tercer puesto, con 14,64 a tan solo 4 centésimas de la segunda clasificada.

Anne Suso logró un buen segundo puesto en el 400m, con un tiempo de 58,02 e Irune Hernández con 1:06.47 fue tercera en el 400m vallas. Inés Lauzirika, atleta del Tximista (lekeitio) conjunto filial del Barrutia, también logró un buen sgundo puesto en triple salto con un mejor salto de 11,87m.

Como suele ser habitual, los relevos cerraron la jornada de buena manera para las gasteiztarras. El 4×100, compuesto por Avril, Celia Saez, Ane Jauregi y la propia Laura Banko (que protagonizó una espectacular remontada en la última recta), venció entrando en meta en 47.64 segundos. El 4×400 por su parte (Marta Mirumbrales, Urtza Agirre, Alazne Iriarte y Anne Suso) también hizo un gran papel, entrando en segundo lugar (3:57.60) y peleando la victoria hasta el último momento.

El Barrutia prepara ya la copa de Euskadi de clubes este fin de semana, y la segunda jornada de la liga de primera división nacional, a celebrar el domingo 5 de mayo en Gandía.

LIGAKO LEHENENGO JARDUNALDIA VALLADOLIDEN

Larunbatean Valladoliden ligako lehenengo jardunaldian lehiatu ziren gure neskak, Valladolid, Celta eta Ría-Ferrol taldeen aurka aritu ziren eta ezin izan zuten laugarren postua hobetu. 

Lehenengo jardunaldia, bigarrenaren moduan, erronka zaila aurkezten dute gure taldearentzat. Izan ere bietan bi atletak hartzen dute parte proba bakoitzean, eta gure taldea formatu honetarako nahiko labur gelditzen da. Gainera azken orduko gauza pare bat direla eta, atleta garrantzitsu pare batek ezin izan zuten lehiaketan parte hartu.

Halere, hainbat gauza polit lortu zituzten tadeko neskek. Ohikoa den moduan Laura Banko izan zen atleta garrantzitsuena, 100m hesiak irabazi zituen, 13,70 segundoko denboraz aire libreko denboraldia modu oso txukunean zabalduz. Proba berdinean Avril Gómezek hirugarren postu ederra lortu zuen ere, 14,64 segundurekin bigarren postutik 4 ehunenetara bakarrik helmugaratuz.

Anne Susok bigarren postua lortu zuen 400m-ko lasterketan (58,02) eta Irune Hernández  (1:06.47) hirugarren izan zen 400m hesietan. Inés Lauzirikak, Tximista taldeko atleta (lekeitio) gure talde filiala, bigarren postua lortu zuen ere bai jauzi hirukoitzean, 11,87m-rekin.

Betiko moduan erreleboekin amaitu zen jardunaldia, eta hauek ohikoa denez proba onak izan ziren gure neskentzako. El 4×100 erreleboak (Avril, Celia Saez, Ane Jauregi eta Laura Banko) proba irabazi zuen. Laurak azkenengo zuzenean 20m atzetik jaso zuen lekukoa baina halere era izugarrian gainontzeko taldeak aurreratzea lortu zuen. 4×400-ak (Marta Mirumbrales, Urtza Agirre, Alazne Iriarte eta Anne Suso) ere lan polita bete zuen, bigarren postua lortuz eta amaieraraino lehenengo postua lehiatuz (3:57.60).

Gure neskak aste honetako euskadiko koparako prest jada, eta hemendik aste batzuetara Gandian ospatuko den ligako bigarren jardunaldira begira. 

AVRIL GÓMEZ CAMPEONA DE ESPAÑA SUB18

Sabadell ha acogido este fin de semana el campeonato de España sub-18 en pista cubierta, donde la atleta del Barrutia Avril Gómez se ha proclamado campeona de España en la prueba de 60 vallas.

La competición para la gasteiztarra comenzaba el sábado a la tarde, con las eliminatorias, donde ganaba su serie de manera holgada con un tiempo de 8,68 segundos. Este tiempo era el segundo mejor marcado por las participantes, detrás de los 8,66 marcados por Maialen Garayartabe, atleta de la Real Sociedad, en la primera de las eliminatorias.

 

Las semifinales y la final se disputaron el domingo a la mañana. Avril corría en la primera de las semifinales, la cual ganaba y se metía en la final mejorando su  registro de semifinales y entrando en meta en 8,60 segundos, el mejor tiempo de las dos semifinales.

En una final muy ajustada con la atleta Gipuzcoana, Avril cruzó la meta en 8,54 segundos, muy cerca de su mejor marca personal (8,52) y venció a Maialen que entraba 3 centésimas más tarde. 

AVRIL GOMEZ ESPAINIAKO TXAPELDUN SUB18 MAILAKO TXAPLEKETAN 60M HESIETAN

Sabadellen izan dira asteburu honetan 18 urtez azpiko espainiako atleta garrantzitsuenak, eta bertan Barrutia taldeko Avril Gómez gasteiztarra euki dugu garaile 60m hesietan.

Avrilen txapelketa larunbat arratsaldean hasi zen, kanporaketekin. Laugarren seriean egin zuen korrika eta 8,68 segunduko markarekin bere seriea irabazi zuen, arratsaldeko bigarren marka hoberenarekin, Maialen Garayartabe Real Sociedadeko atletaren atzetik besterik ez (8,66).

Igande goizean final erdietan berriz ere garaile izan zen, bertan larunbateko marka hobetzea lortu zuen eta 8,60 segunduko markarekin finalerako sailkatu zen parte hartzaile guztien arteko marka hoberenarekin.

 

Finalean lehia polita euki zuen atleta gipuzkoarrarekin. Avrilek 8,54 segundotan gurutzatu zuen helmuga, bere marka pertonaletik oso hurbil (8,52) eta 3 ehunekorengatik bakarrik (Maialen, 8,57 segundo) espainiako txapeldun euki genuen Avril.

Laura Banko, World Indoor tour y campeonato nacional de Hungría

Laura Banko ha cerrado la pista cubierta con un buen cuarto puesto en el campeonato nacional de Hungría en Nyiretháza y la participación, por primera vez, en el Worl Indoor Tour en Madrid.

En Nyiretháza, donde se desplazó el fin de semana anterior, La atleta del Barrutia cumplió con las expectativas ya que llegaba a la competición con el cuarto mejor tiempo de las participantes, 8,25 segundos. Marca que igualó en las eliminatorias y que estuvo muy cerca de volver a realizar en la final (8,28) pero que no le sirvió para meterse en el podio ya que ninguna de las favoritas fallaron y completaron el podio. 

Por último, el viernes Laura participó en la prueba del circuito mundial en Madrid, donde una vez más corrió en sus registros (8,26) pero no fue suficiente para colarse en la final.

Laura Banko World Indoor tourrean eta Hungariako txapelketan

Laura Bankok pista estaliko denboraldia itxi du aste honetan, Hungariako txapelketa absolutuan eta madrilen eman den World Indoor Tour-eko meetingean. 

Nyiretházara joan zen Laura pasaden asteburuan, eta bertan Barrutia klubeko atletak laugarren postu sendo bat lortu zuen. 8,25 segunduko markarekin sartu zen txapelketara, parte hartzaile guztien arteko laugarren markarekin, eta nahiz eta bertan ere marka horretan korrika egin zuen, ez zen podiumean sartzeko nahikoa izan, hiru faboritoek ere haien lana ondo egin baizuten. 

Azkenik ostiralean madrilera abiatu zen, zirkuitu mundialeko proban parte hartzeko eta berriz ere 8,26 segundutan egin zuen korrika, bere marka pertsonalean ia ia, baina ez zen finalera sartzeko nahikoa izan.

 

EKAIN HERNANDO CAMPEON DE EUSKADI DE JABALINA

Ekain Hernando venció el campeonato de euskadi de lanzamientos largos celebrado en durango, con un mejor lanzamiento de jabalina de 34,66m. Aunque no fue capaz de mejorar su mejor lanzamiento de este año (35,72) le sirvió la marca para ser campeón de euskadi.

EKAIN HERNANDO EUSKADIKO TXAPELDUN

Ekain Hernandok euskadiko jaurtiketa luzeen txapelketa irabazi zuen xabalina jaurtiketan, 34,66m-ko jaurtiketarekin. Nahiz eta bere denboraldiko jaurtiketa hoberena hobetu ez zuen (35,72), nahikoa izan zitzaion euskadiko txapeldun bilakatzeko. 

Seis medallas y más de una decena de marcas personales para los atletas jóvenes en los campeonatos de Euskadi.

El sábado 10 de febrero se celebraron en el velódromo de Anoeta los campeonatos de Euskadi de categorías menores (sub16-18-20) en pista cubierta, donde los atletas del Barrutia AE lograron un total de 6 medallas.

Avril Gómez fue la atleta más destacada, con una gran marca de 8,52 segundos se llevó el título en los 60vallas en la categoría sub16.

June Arechaga logró mejorar su marca personal en el salto con pértiga, donde con marca de 2,05m se subió al segundo cajón del podio, también en categoría sub16.

El resto de las medallas fueron terceros puestos obtenidos por Asier Minguez en triple salto (12,44m), Edurne De La Torre en pértiga (2,35m) y Ekain Hernando en salto de altura (1,55m) en cuanto a la categoría sub18. La última medallista fue Eider Echevarria-Arteun con un mejor salto de longitud de 4,84m en categoría sub16.

Además de las medallas obtenidas, los atletas del Barrutia regresaron del campeonato con más de una decena de marcas personales.

 

Sei domina eta hainbat marka pertsonal Barrutiako atletentzako Euskadiko gazteen txapelketetan pista estalian

Larunbatean Anoetako velodromoan Euskadiko maila gazteetako txapleketak ospatu ziren pista estalian. Bertan Barrutiako atletek 6 domina lortu zituzten.

Marka esanguratsuena Avril Gomezek lortu zuen 60m hesietan, 8,52 segunduko denborarekin euskadiko txapeldun bilakatuz sub-18 mailan.

June Arechagak pertiga jauzian marka hobetu zuen eta 2,05m saltatuz bigarren amaitu zuen sub16 mailako txapelketan.

Hirugarren postuak Asier Minguezek (12,44m jauzi hirukoitzean), Ekain Hernandok (1,55m altuera jauzian) eta Edurne De La Torrek (2,35m pertiga jauzian) lortu zituzten, denek sub18 mailan. Azkenengo domina sub16 mailan etorri zen, Eider Echevarria-Arteunek 4,84m-ko markarekin luzera jauzian lortu zuena.

 

Domina guztietas gain, hamar marka personal baino gehiago hautsi zituzten larunbatean Barrutia taldeko atletek.